POZNAJ TWÓRCÓW TRIC:

Paweł Chmielowski

Paweł Chmielowski

Socjolog, statystyk, współwłaściciel TriC. Na co dzień odpowiedzialny za część analityczną (PASW Statistics, dawny SPSS oraz pakiet R). Fanatyk statystyki. Jego zawiłe opisy predykcji i wszelakich drążeń danych z trudem tłumaczone są na język polski przez pracowników TriCa.

Cele prywatne na najbliższe lata: być jak najlepszym Mężem i Tatusiem oraz po raz kolejny ruszyć pieszo do Santiago de Compostella.

Filip Cyprowski

Filip Cyprowski

Współwłaściciel TriC. Nadzoruje wszystko co wiąże się z pozyskiwaniem danych z sieci (textmining, web scrapping) oraz automatyzacją analizy. Specjalizuje się w badaniach jakościowych i ilościowych.

Cele prywatne: dokończyć kiedyś karierę pisarza.

NASI EKSPERCI:

DZIAŁ BADAWCZY

Specjalista ds. badań jakościowych. Analityk – brydżysta.

Bartosz Zujewski

Bartosz Zujewski

INFOBROKERING

Infobroker i analityk informacji.

Z książką przez świat

Aneta Saleem

Aneta Saleem

HR / SZKOLENIA

Trener, konsultant. Miłośniczka czworonogów

Agnieszka Telega

Agnieszka Telega

IT

Informatyk. Przekłada język cyfrowy na rzeczy widzialne.

Łukasz Antczak

Łukasz Antczak

MEDIA

Producent reklam dźwiękowych. Współczesny „Ciszewski” mikrofonu.

Alan Pavletta

Alan Pavletta

KONSULTING

Radca prawny, pracownik naukowy. Pasjonatka ochrony danych osobowych

dr Maria Grzymisławska-Cybulska

dr Maria Grzymisławska-Cybulska

Kim jesteśmy? Czym się zajmujemy?

IBRS TriC to konsorcjum, w skład którego wchodzą trzy przedsiębiorstwa związane ze sobą umową o współpracy. Taka forma prowadzenia działalności zapewnia nam na tym etapie dużą elastyczność i pozwala na szybkie podejmowanie decyzji, a co za tym idzie – rozwój. Siedziba IBRS TriC znajduje się w Poznaniu – ze względu jednak na charakter prowadzonej działalności, podejmujemy współpracę z klientami z całej Polski.

Jeszcze kilka lat temu cały zespół TriC współpracował pod szyldem NBNP. Razem wykonywaliśmy rozmaite zlecenia związane z badaniami rynku i badaniami społecznymi. To dobre i pewne źródło dochodu, pasjonująca i rozwijająca praca. Dla nas to jednak zbyt mało. Kto zajmuje się biznesem (w jakikolwiek sposób – jest właścicielem firmy, menadżerem, czy po prostu specjalistą) ten wie, że konwencjonalne badania rynku, czy „tradycyjne” Business Intelligence, choć konieczne, nie wystarczają do zdobycia przewagi nad konkurencją.

Świat tworzy informacje w zawrotnym tempie. Zakładany roczny transfer danych w 2017 roku ma wynosić 1,4 zettabajtów. Ale to nie wszystko. Również w Twojej firmie dane rosną w coraz większym tempie. Wydają się nieuporządkowane, nadmiarowe. W systemie zarządzania informacją wzrasta entropia. Relacji między danymi nie można już czytać zwykłą statystyką opisową. W związku z Twoją działalnością pojawia się coraz więcej pytań – gdzie leży problem braku sprzedaży? Jak w lepszy sposób dotrzeć do klienta?

To właśnie obszary, w których przychodzimy z pomocą. Projektujemy i wdrażamy różne rozwiązania informacyjne – te klasyczne i te niestandardowe. W taki sposób działamy – Ty mówisz nam, czego chciałbyś się dowiedzieć, a my się tego dowiadujemy. Bywa, że musimy w tym celu stworzyć skomplikowany system monitoringu. Bywa, że wystarczy krótkie badanie ankietowe lub analiza danych, które od dawna unoszą się na Twoim serwerze.

Po prostu – TriC to oczy Twojej firmy.

Zapraszamy do współpracy

Paweł Chmielowski
Filip Cyprowski