Co nas wyróżnia?

Choć członkowie naszego zespołu wywodzą się z różnych środowisk i pracowali dla różnych klientów (prywatnych, instytucjonalnych, małych i dużych) łączy nas pasja odkrywania. Zamieniania danych, często rozproszonych i nieoczywistych w wiedzę przekładającą się na wzrost sprzedaży, większą efektywność przedsiębiorstwa, czy lepszą jakość działania organizacji.

Już dawno zauważyliśmy, że na polskim rynku brakuje oferty badawczej dopasowanej do naszych czasów. Zdajemy sobie sprawę, że tradycyjne badania marketingowe wciąż są w wielu przypadkach nieodzowne (sami też je oferujemy i bardzo często rekomendujemy), ale dostrzegamy ogromną wartość również poza nimi: w wiszących gdzieś w internetowej chmurze bazach danych (tych publicznych i tych komercyjnych), w serwisach internetowych, portalach aukcyjnych i społecznościowych, forach internetowych, mailach i wreszcie – w Twoim systemie CRM.

Informacja kluczowa dla Twojego biznesu może kryć się zarówno w tabeli rejestrującej klientów (ich wiek, miejsce zamieszkania, zainteresowania) jak i w swobodnej wypowiedzi konsumenta na Facebooku.  Niektóre dane trzeba dopiero wydobyć. Od tego jesteśmy.

Zespół IBRS TriC – analiza danych, badania, infobrokering

Nasze Idee

  • Badania, Big Data i infobrokering

    Wiele źródeł informacji i wiele sposobów analizy danych. Wynieśliśmy doświadczenie z różnych instytucji zajmujących się tworzeniem wiedzy – firm, uczelni wyższych i instytutów badawczych. Więcej

  • Chmura ekspertów

    Doświadczenie i wiedza w różnych dziedzinach nauki pozwala nam na tworzenie interdyscyplinarnych narzędzi i wyprowadzanie złożonych wniosków. Więcej

  • Opieka nad klientem

    Wierzymy, że nasza rola nie ogranicza się wyłącznie do wykonania badań na zlecenie klienta. Staramy się uczestniczyć w całym procesie pozyskiwania wiedzy – badamy potrzeby informacyjne firmy, rekomendujemy przeprowadzenie badań wtedy gdy są potrzebne. Więcej

Badania, prognozy i data mining – dlaczego Twoja firma ich potrzebuje?

W naszej pracy wykorzystujemy wiele rozwiązań, które pozwalają na szybkie i dogłębne poznanie danego problemu. Kompleksowa analiza danych, zaawansowane analizy statystyczne (data mining), tworzenie niekonwencjonalnych baz danych (opartych o web scraping), text mining, triangulacyjne badania rynku, skomplikowane modele prognostyczne – wszystko to znajdziesz w TriC. Poniżej możesz zapoznać się z krótkim omówieniem niektórych z naszych rozwiązań. Pamiętaj też, że ciągle testujemy nowe formy dostarczania wiedzy klientowi – poniższa lista będzie się więc systematycznie powiększać. Ponadto, sprawdź o czym mówimy na naszym blogu - to kopalnia inspiracji dla działu badań w Twojej firmie.