Wizerunek marki decyduje o wielu rzeczach. O tym, czy produkt zdoła przyciągnąć nowych klientów, czy dotychczasowi klienci przy nim pozostaną oraz czy z Twoją firmą będzie chciał współpracować doświadczony i kompetentny personel. Wizerunek marki, jej działania, identyfikacja wizualna, strategia CSR, czy sposób w jaki Twoja firma buduje swoją narrację – to obok szczegółowego targetowania i opracowania efektywnych kanałów dystrybucji, najważniejsze czynniki wzrostu sprzedaży.
Badamy wizerunek na różne sposoby – przeprowadzamy badania jakościowe i eksperymenty odkrywające skojarzenia z marką, stosunek emocjonalny do marki, czy też idealny obraz branży (to „jaka powinna być”) badamy ilościowo rozpoznawalność marki, jej zasięg i wiele innych aspektów. Prowadzimy też analizy treści internetowych – z wykorzystaniem technik text miningu możemy zbadać, w jaki sposób mówi się o marce w serwisach internetowych, portalach informacyjnych, forach i sieciach społecznościowych. Już L. Wittgenstein mówił, że granice jezyka to granice świata. Tym samym poznając język klientów poznajemy ich świat.

Co możemy Ci zaproponować? Skontaktuj się z nami.